گروه صنعتی امجدپور نماینده وین تک

 گروه صنعتی امجدپور نماینده وین تک در تبریز

 

 

 

 

 

 

گروه صنعتی امجدپورنماینده رسمی وین تک با گرید (رتبه)A+


در طی بازدید مسئولین شرکت وین تک از تجهیزات مدرن کارخانه و همچنین تعدادی از پروژه های در حال نصب و تحویل داده شده ار نزدیک و بررسی آن ها  کارشناسان گواهی نامه نمایندگی رسمی شرکت وین تک به نام رضا امجدپور و با گریدA+ را صادر کردند.شرکت وین تک گواهی های خود را در چهار سطح A+،A،B،Cتعریف کرده است.مهمترین مزیت گواهیA+ تضمین کیفیت محصول برای مشتریان میباشد چرا که محصولاتی که با برند وین تک در کارخانه گروه صنعتی امجدپور تولید میشود، دارای ضمانت نامه بیمه ایران وکارت گارانتی ده ساله خواهد بودو همچنین گواهی موقعیت شرکت در صحنه های بین المللی در زمینه مدیریت و کیفیت را به اثبات میرساند. 

 

 

بازدید مدیر عامل شرکت وین تک جناب مهندس کاوه خدا پرست از غرفه گروه صنعتی امجدپور در نمایشگاه بین المللی تبریز

         

 

 

 

نماینده وینتک

پروفیلهای UPVC با برند تجاری WINTECH در سال 1379 وارد بازار مصرف کشور ایران گردید و با توجه به مزایای این محصولات و همچنین سیاستهای تشویقی و حمایتی دولت جمهوری اسلامی ایران در تصویب و اجرای قوانین بهینه سازی مصرف انرژی، مورد توجه و مصرف در بخش خصوصی و دولتی صنعت ساختمان قرار گرفت. بطوری که از سال 1379 تا 1389 مجموعه WINTECH توانست با ایجاد دفاتر فروش و انبار های لجستیک در تهران، موفق به ایجاد شبکه گسترده نمایندگی ساخت درب و پنجره های دوجداره UPVC گردد و طی این سالها با واردات انواع پروفیلهای UPVC از کارخانه ترکیه، این شرکت اقدام به تامین نیاز ها و خدمات دهی به اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد WINTECH و مشتریان خود در سراسر کشور ایران نموده است.

 
 


رضا امجدپور هستم مدیریت مجموعه گروه صنعتی امجدپور.
برای تولید پنجره های با برند وین تک در خدمت شما هستم.


 

تکنولوژی تولید پروفیل

مدیریت صحیح، بهره گیری از پرسنل متخصص وکارآزموده و استقرار ماشین آلات و خطوط تولیدی مدرن و پیشرفته رئوس اصلی هرم تولید می باشند و جهت تولید محصولی با کیفیت بایستی رئوس اصلی این هرم کاملا بدون نقص بوده تا عوامل موثر در تولید با نظم و نظارت خاص در کنار هم قرار گرفته و مدیریت گردد.
در کارخانجات WINTECH طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت انتخاب و در کارخانجات WINTECH استقرار یافته است.

 

 ضمانت وینتک

پروفیلهای تولید شده در کارخانجات WINTECH در صورت استفاده و نگهداری صحیح دارای 10 سال گارانتی در مقابل تغییرات رنگ و حالت در برابر عوامل و شرایط جوی و محیطهای طبیعی میباشد. جهت نگهداری صحیح از در و پنجره های UPVC وین تک رعایت شرایط ذیل الزامی میباشد:

شرایط نگهداری از پروفیل:در نگهداری صحیح پروفیل های استفاده شده در درب و پنجره UPVC بایستی دقت لازم و کافی انجام گیرد و نهایتاً هر شش ماه یکبار بصورت دوره ای با آب و صابون نظافت گردند تا از رسوب گرد و غبـار و ذرات معلق موجود درهوا جلوگیری گردد.هرگونه تغییر رنگ و تغییر حالت پروفیل در اثر بکارگیری مواد شیمیایی، تمیزکننده های اسیدی و حلالهای صنعتی که موجب متصاعد شدن گازهای کلر، فسفر و یا گوگرد گردد شامل گارانتــــی نمی باشد.استفاده از ابزارآلات تیز و برنده و زبر جهت تمیز کاری شامل گارانتی نمی گردد.پروفیل های UPVC نبایستی تحت شعله مستقیم آتش یا دستگاه های حرارت زا قرار گیرند. چنانچه پروفیل های UPVC در مجاورت شعله مستقیم قرار گرفته و باعث دفرمگی پروفیل گردد شامل گارانتی نمی شود.کلیه برچسب های محافظ روی پروفیل بلافاصله تا حداکثر طی 45 روز از تاریخ نصب درب و پنجره ها بایستی جدا شود در غیر اینصورت هرگونه تغییر رنگ احتمالی یا عدم جدا شدن محافظ پروفیل شامل گارانتی نخواهد شد.شرایط استفاده از گارانتی:به اطلاع خریداران می رساند کلیه پروفیل های مصرفی بدون روکش  در سیستم درب و پنجره شما با برند WINTECH از تاریخ نصب با رعایت شرایط مندرج در برگه گارانتی به مدت 10 سال از بابت تغییر رنگ، انحنا و تغییر شکل در پروفیل دارای گارانتی می باشد.مشتری گـرامی کلیـه پروفیل های UPVC مصـرفی در پروژه شما با برنـد WINTECH از تاریـخ نصـب مطـابق قـــرارداد فیمابین با شرکت سهامی بیمه ایران تحـت پوشش بیمه تضمین کیفیت محصول شرکت سهامی بیمه ایران می باشد. در صورت بروز خسارت با به همراه داشتن برگه گارانتی به انضمام فاکتور خـرید محصولات به واحــد خسارت شـرکت سهامـی بیـمه ایـران شهر یا شهرستان مربوطه جهت رسیدگی و دریافت خسارت  مراجعه فرمایید.در صورتیکه ایرادات مشاهده شده در درب و پنجره های ساخته شده ناشی از عــــدم استفاده از پروفیل تقویتی گالوانیزه استاندارد و یا عـدم رعایت اصول تولید، نصب و مونتاژ پنجره باشد شامل گارانتی نخواهد شد.
  • هرگونه صدمات و ایرادات ناشی از نشست ساختمان، آتش سوزی و بروز بلایای طبیعی مانند: سیل، زلزله و… شامل گارانتی نمی شود.
  • درب ها و پنجره هایی شامل گارانتی می باشد که تمام پروفیلهای مصرفی و کمکی از تولیدات WINTECH باشــد.
  • کارت گارانتی مخدوش، بدون هولوگرام و مهر برجسته WINTECH فاقد اعتبار می باشد و هرگونه جعل و سوء استفاده از این گارانتی پیگرد قانونی دارد.
  • خریدار بایستی در حفظ و نگهداری برگه گارانتی و فاکتور خرید محصول دقت لازم را داشته باشد و جهت برخورداری از شرایط گارانتی ارائه این مدارک الزامی می باشد. شایان ذکر است درصورت مفقود شدن کارت گارانتی المثنی آن صادر نخواهد شد.
  • گارانتی شامل محصولاتی خواهد بود که از نمایندگی مجاز WINTECH خریداری گردیده و مشخصات ذکر شده در برگه گارانتی شامل کد نمایندگی و نام نمایندگی درقرارداد فی مابین و یا فاکتورخرید محصول و یا صورتحساب ارائه شده توسط نماینده مجاز درج گردیده باشد.
  • جهت برخورداری از شرایط گارانتی، خریدار بایستی اطلاعات دقیق کارت گارانتی را ظرف مدت 30 روز از تاریخ دریافت برگه گارانتی در سایت رسمی شرکت وین تک www.wintech.ir ثبت نمـاید.
  • این ضمانت نامه تا ده سال پس از تاریخ نصب اعتبار دارد و بدون مهر و امضاء و شماره فاکتور نماینده WINTECH فاقد اعتبار می باشد.

  •  
     
    طراحی و پشتیبانی توسط شرکت توسعه ارتباطات نت آورد