JA slide show

گروه صنعتی امجدپور -تولید در و پنجره دوجداره وترمال بریک

صفحه اصلی معرفی در باره ما


 

درباره ما 

 درب و پنجره دوجداره در تبریز

گروه صنعتی امجدپور از سال 1364 فعالیت خود را در زمینه تولید درب و پنجره های آلومینیومی آغاز نموده و در سال 1384 فعالیت خود را در شهرک صنعتی عالی نسب با تجهیز دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی مدرن و به روز دنیا گسترش داد و با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر تولید پروفیل در دنیا همچون وین تک و هافمن برای تولیدات پنجره های  UPVC و شرکت لورن زو ترکیه برای تولید درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و اکونومیک تا در این زمینه ارائه خدمت نماید . 

این واحد تولیدی مصمم است با هدف ارتقاع کیفی و افزایش تنوع محصولات خود جهت پاسخگویی به سلایق و نیازهای مختلف مشتریان با تولید درب و پنجره دو جداره ، راه گشای امنیت ، آرامش و آسایش هموطنان گرامی و در خدمت ایرانی مدرن و آباد باشد . ما توانسته ایم با تکیه بر توانمندی های بالای متخصصین و همکاران این واحد در کوتاه ترین زمان ممکن،با کیفیت عالی انواع سفارشات مشتریان عزیز را تولید نماییم .

 

 


شرکت گروه صنعتی امجدپور محصولات متنوعی از جمله  پنجره‌های دوجداره ‌، شیشه دوجداره و سایر محصولات مرتبط را تولید می‌کند. این محصولات با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند.

هدف گروه صنعتی امجدپور، ارائه محصولات با کیفیت و خدمات متمایز به مشتریان است. آنها از طریق شبکه‌ی توزیع و فروش خود در سراسر کشور محصولات خود را به بازار عرضه می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر و تماس با گروه صنعتی امجدپور، می‌توانید به وبسایت رسمی آنها مراجعه کنید یا از طریق شماره تماس‌های موجود با آنها تماس بگیرید. 
 
 
طراحی و پشتیبانی توسط شرکت توسعه ارتباطات نت آورد